Klik-klik tahu, tolong menolong

Saturday, March 6, 2010

Benda-benda yg cantik tuk dilihat..



tuuuuuuuuu.........tgok la cantik kan budak2 berbikini kat tepi laut..sedap mata mmdg..sejuk mata tggok bebudak tu bermain pasir kat tepi pantai..cuba bygkan klu org dewasa yg pakai apa lak yg jadi..ha3..fikir2kan lah..
salam...jom kta tggok pemandangan yg cantik ni..klu rasa ada masaalah tnung la gambar ni.mesti hilang....hilang masaalah la..tpi sekejap je la..tenang tengok ciptaan tuhan kan..kan....aku ni mmg suka tggok benda yg cantik2 ,kau org pun mesti sukakan....kat atas ni pun ada gak stu benda yg cantik yg aku dapat nk tggokk..

6 comments:

Billet-DOux said...

Uhibbullah jamilahtun..

tQah said...

hye..sis

betul 2 msti tenangkan tgk ciptaan Tuhan

subahanaAllah...

Badak Comel said...

lawa la..
memang tenang tgok ciptaan Tuhan ni.

911 said...

pic bawah tu memang cantik...

pakcik kordi said...

subhanallah!=)

NADIRA SALIM said...

memang sangat cantik pemandangan tu..
kita pon suka..
:D