Klik-klik tahu, tolong menolong

Thursday, August 5, 2010

BETUL KAH ADA POCONG....

Salam semua.....
Hari ni Hani nak cita pasal pocong.....mesti semua org penah dengarkan...baru ni ada orang heboh2 pasal pocong kat tempat Hani ni..entah btul ka tak Hani pun tak tahu la..sbb Hani tak nampak sendiri ..Tapi ramai yang dah nampak..minta simpang la Hani mmg tak nak nampak pun benda2 cam ni....
Sebulan lepas belakang umah Hani ni ada org meninggal..tak yah la sebut siapa kan.. mengaibkan orang tu pula..entah dia ke tak pun Hani tak pasti...tapi ramai yang nampak mmg la (dia )orangnya..kkdang Hani terfikir.....knapa orang yang dah mati nak jadi pocong pula ..
pelik...pelik...
Tapi yang nampak pocong tu pak imam dekat kawasan Hani ni ..sampai demam pak imam tu kata mereka....pocong tu minta buka ikatan kat atas kepalanya....
aduh...nak ketawa pun ada...dengar cita cam tu...takut pun ada juga....
Lepas pak imam tu nampak ramai lagi la yang nampak...
semua orang dah takut kat kawasan Hani ni...
Ada orang yang mengatakan orang yang kebumikan dia lupa nak buka ikatan kat atas kepala dia ..sbb tu dia minta tolong orang bukakan...
yer ke....
sesiapa yang tahu tolong jawab kan......
macam2 Hani dengar cita pasal pocong tu....
cian pula pada arwah yang dah meninggal..anggapan buruk orang cita pasal dia....
Hani wat entri ni tak de maksud nak mengaibkan sesiapa......
saja nak kongsi cita pocong ni je...
jangan wat pocong tu marah kat Hani dah la....
takut la pula.....
sbb wat cita pasal dia....
Macam ni kah rupa dia...pic ni curi kat google je....


16 comments:

Adha De Great Ordinary Person said...

tu setan je tu..org mati mana bleh idup blek tol x..?..saje nak funny2 kalu nmpk pocong tu try dekat dgn dy pastu tumbuk or sepak pocong tu sampai dy jatuh..tgk camne dy nak bangun hehe..org ckp kalu kene kejar pocong jgn lari straight sbb dy bole kejar kete F1..:P

Lagenda said...

HUaaa...mak takut hani!!!! Tulunnnn..nyesal tgk pic tu lama2...Huaaa

hani said...

to ..adha..tu la ada orang cakap pocong ni klu lompat 2 jambatan pun lepas...

mak...cita ni btul tau kat tempat hani semua dah takut...

Tomato Gurl's Life said...

betul ker ni??ntah3 ade orang usik2 je kot...

belalang hijau said...

kadang2 bagus jugak tau bila ade citer2 mcm nih kat kawasan kita? sebab pe belalang kata bagus?xde la budak2 muda kita nak melepak smpi pagi.kurang masalah sosial.org dulu2 buat citer2 mcm nih dgn tujuan mcm tue la jugak...

ezany said...

pak imam pun sampai demam.. dasyat la pocong tu.. mesti menyeramkan..

hani said...

betul juga tu belalang...klu tak ramai yang merempit mlm2 ni...
bising..

M a W a D D a H said...

iskh..takut je nengok pocong tu...huhu

911 said...

mlm2 jumaat gini seronok pula baca kisah pocong nih.. :)

モハマヅ ブッカリ said...

hohoooo itu bukn pocong..!!!
itu mayat yang dikene bungkus

bermaksud antu bungkus laa...kehekehekeh (^^;)v peace..!!

モハマヅ ブッカリ said...
This comment has been removed by the author.
Ibu faheem said...

malam tadi dah datang sini..ternampak je gambar terus nak pitam..pangkah X la apa lagi..pagi ni baru berani nak tinggal komen..

kalau betul..kesiannya arwah..

ozzy said...

salam hani..
Kewujudan makhluk ini kena percaya juga..sebaiknya eloklah diselidik dulu krn kdg2 org sekeliling saja yg tokok tambah cerita

el said...

sampai pak imam pun nampak..ngeri jek...

TTT said...

takutnyeee :D

Black: said...

stat mlm ni dia dh kena rantai le tu.. bulan posa !!!