Klik-klik tahu, tolong menolong

Tuesday, August 24, 2010

MAAFKAN HANI.....

salam....
Hati ni terasa resah sangat malam ni macam ada yang tak kena....
hani dah minta maaf dngan seseorang tapi macam tk di mafkan...mungkin perasaan tu masih ada sbb rasa bersalah hani ....yang buat seseorang terluka hari ini ...tapi ikhlas hani tak terniat pun nak sakiti dia..ia jadi macam tak di sengajakan.......itu lah perasaan yang susah dimengertikan.....

MAAFKAN AKU ............................................

KIRANYA TINGKAH KU MELUKAIMU......
KIRANYA SIKAPKU MENGUSIK JIWA MU...
KIRANYA KATA-KATA KU MENGANGGU EMOSI MU...

KADANG-KALA IANYA TANPA SEDARKU...
MUNGKIN JUGA DILUAR PENGETAHUAN KU....
MALAH SERING KALI TAK TERDUGA OLEH KU.....

TAPI KETAHUILAH OLEH MU....
AKU MEMANG SEDIKIT PUN TAK TERNIAT
WALAU SEBESAR ZARAH SEKALI PUN
UNTUK MELUKAIMU.....



semoga esok masih ada harapan.....untuk senyum dan riang seperti selalu....

16 comments:

ozzy said...

salam..
Moga si dia dapat memaafkan..raya dah dekat kan.

hani said...

moga2..itulah yang hani harapkan...

padin said...

salam kak
hehe mesti ada jalan maaf dalam diri seorang yang bergelar manusia hehe

Chaon Cornerz said...

takpe akak.. sebagai manusia kita patut saling maaf memaafkan antara 1 sama lain.. yang penting jangan simpan dalam hati walaupun kadang2 tue boleh melukakan.. tapi untuk jangka masa panjang Insya-Allah.. semua akan baik.. sekadar pandangan sy je.. =)

cemomoi said...

insyaallah ramadahn dan syawal bakal menjelang akan menjernihkannya

aibaks said...

meminta maaf amalan mulia.. perlu dilakukan sepanjang masa..

Tomato Gurl's Life said...

cik tom minta maaf gak akak~

h4ni3 said...

aduhai..
takpelah.. nobody's perfect
sama2 la kita bermaafan.. peace! =)

Mario said...

semoga dia maafkan sis...

Shiela Latif said...

semoga mendapat kemaafan...bulan mulia nie mesti mudah dimaafkan :)

Aidi-Safuan said...

yerla, aidi-safuan dah maafkan dah. ;P

noor afzan said...

minta maaf kat sape.
takpe, awak takde salah melainkan kalau tak jenguk blog saya =)

Lovely Bella said...

singgah ke sini... senyum :) gembire dpt bergolek2 kat sini

diana said...

semua orang buat silap..

M a W a D D a H said...

nanti sejuk la hati dia tu..pasti dia maafkan..

senyum2 ye kak hani..;)

maCy said...

moga segalanya baik2 sahaja :D