Klik-klik tahu, tolong menolong

Monday, October 11, 2010

SALAM.....
Hari ni hari yang sangat2 bosan....Kepala Hani ni macam nak tercabut rasa pening nya...entah knapa pun tak tahu laaaa....selalu klu mkn ubat kjap dah ok ..ni dari tagh ari sampai ptg ttp sakit lagi....ubat dah berlambak telan...
Stres ke hani sampai jadi macam ni..ada tekanan ke...selalunya klu pening ni itu la puncanya...Rasanya tak de kut....mungkin tension sikit je la...
huhuhu.....
Tekanan atau stres boleh pengaruhi tubuh melalui pelbagai cara..stres boleh buat kita gelisah...
mmg hani gelisah hari ni......
mungkin itu yang buat hani pening...
bekalan darah hani tak cukup sampai ke otak ke.....hahaha....ke sbb selalu tido lewat mlm...kekurangan tido pun yer juga...
buat hani pening ni....
macam mana nak bebaskan diri dari masaalah...klu masaalah tu tak dapat nak di selesaikan...
terpaksa juga la di pendam dan disimpan....nak diluah takut nak di telan sayang..ha3..

sesiapa yang stres jom kita baca doa ni sama2 ...moga2 dapat kurangkan stres....

6 comments:

tengkusri said...

bagus doa tu...

padin said...

hehe kak.... penah saya terbaca, untuk berjaya, kita kena juga hadapi masalah tu, baru la xstress..


gudluck kak, moga tenang di kemudian hari

Tomato Gurl's Life said...

doa yang bagus..jangan stress2 ye akk..smile ;)

Black: said...

stress bole di kawal lagi.. tapi klu migrain.. perh !! tahan je le sampai dia reda...

hani said...

tima kasih padin...

ye cik tomato...

aha..mkn ubat pas tu peluk la bantal tido..ye black...

sop said...

nice sharing..
stress mmg boleh bawa masalah kesihatan..
banyakkan berehat.. cuba selesai masalah dgn cara terbaik :)