Klik-klik tahu, tolong menolong

Friday, June 25, 2010

ENTRI UNTUK DIRI SENDIRI...

Salam semua tuk kekawan blog...sebenarnya tak de cita pe nak tulis he3..ada sorg insan tu nak sangat baca cita terbaru...so Hani pun buat la entri ni tuk diri sendiri...bila dengar lagu ni rasa sedap sangat sampai tertidur..bila bangun teringat nak masuk kan lagu ni dalam blog ..nyanyi tuk diri sendiri he3...siapa nak ikut nyayi pun boleh gak...
bestnya klu dapat kek secantik ni tuk hari lahirkan..syag nak mkn sbb cantik...

Macam kek kenduri kawin je ha2....apa salah klu wat kek cam ni tuk hari lahirkan...
Hani suka tgok ...cantik sangat ...siapa yg suka angkat tangan sama2....
esok ari sabtu 26hb6.... besday Hani ..dah tua setahun rupanya....






TRIMA KASIH untuk teman2 yg sudi masuk ke blog Hani ni walau pun tak de entri menarik...kkadang masa yg sibuk buat Hani tak dapat nak buat entri ...
TRIMA KASIH UNTUK SEMUA......



12 comments:

padin said...

hepi birthday kak hehehe.. moga semua yang akak hajatkan, tercapai ya.. hehe, nak sepotong kek tu hehe

NaNaJoe said...

hapy birthday in advance kak hani~~ :)

azie said...

selamat ulang tahun kak hani, moga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki n bahagia selalu :)

azie said...

selamat ulang tahun kak hani, moga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki n bahagia selalu :)

Steward said...

Wa... Happy Birthday Kak Hani. Nak bagi ucapan tapi dorang semua dah ucap.. cukup padat sekali.. hehe

YuYu said...

selamat hari lahir kak hani...May Allah Bless U....

iqbalsyarie said...

Terima kasih juga sbb menulis blog.At least ada org baca dan tersenyum tanda terhibur..mcm saya.hehehehee
Latest post: PKR bukan lagi Politik??

lupa!salam singgah!!!

iqbalsyarie said...

Terima kasih juga sbb menulis blog.At least ada org baca dan tersenyum tanda terhibur..mcm saya.hehehehee
Latest post: PKR bukan lagi Politik??

lupa!salam singgah!!!

wachak said...

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran cik hani. moga dipanjangkan usia dan dimurahkan rejeki. amin

Bb Hussain said...

Happy Birthday Hani..Many more Happy returns ;)

TUKANG KATA said...

HAPPY BIRTHDAY!!

have a great one dear :)

SheY PuLL said...

wah...happy bufday...:)