Klik-klik tahu, tolong menolong

Thursday, June 17, 2010

MUTIARA KATA........

WANITA........

Wanita di ciptakan bukan daripada tulang rusuk atas untuk memerintah....
bukan juga dari tulang rusuk bawah untuk dipijak......
tetapi.....
Terletaknya tulang rusuk itu dibahagian dada dan berdekatan dengan hati dan tangan.....
Bermakna....tangan yang membelai dan hati yang mempunyai perasan kasih dan sayang......................
.
.
.
.WANITA ITU SENDIRI ADA LAH RAHSIA...
Nafsu dan akal mgatakan wanita itu cantik atas dasar rupanya.....
Minda mengatakan wanita cantik atas dasar ilmunya....
dan kepandaiannya...
dan
Hati mgatakan wanita cantik atas ..
Akhlaknya.....

Untuk tetapan hari ini....


10 comments:

NaNaJoe said...

hurm...
wanita adalah semulia insan yg diciptakan oleh Nya~

MUMMYAR said...

bagusnya n3 ni...wanita adalah utk didampingi....semua kejadian allah mempunyai maksud yg tersirat kan....

salam kenal ye

padin said...

salam.. huhu penuh makna tersirat kata2 ni..

setiap kejadian telah di tentukan fungsinya... hehe

zulkbo said...

salam..
bersyukur apa yang ada
setakat ni..alhamdulillah

si[jari] telunjuk said...

wanita...hiasan dunia..seindah hiasan adalah wanita solehah......:))

cikkiah said...

hmm...wanita...jagalah peribadimu... :)

✿nenek moden✿ said...

wanita tu lingkungan umur berapa ek?
gadis pulak?err..tak sama kan?or..sama?jawab kak hani..hehe

insan said...

salam hani...
nuffy dapat satu kat sini...
wow...nice post hani...
pe..pun...thanks..pada qdin..atas alamat blog nie....huhuhuhuhu...
dapat geng nie...
tq

hani said...

hani tak dapat masuk la blog insan..tima kasih tuk comen..

BUNTU said...

followed n tuker link dri nusantara