Klik-klik tahu, tolong menolong

Friday, June 18, 2010

SEPETANG DI JUSCO MELAKA......

Salam semua tak de apa yg nak di tuliskan hari ni...saja je nak kongsi cerita masa di jusco tadi. .si kecil Hani merenget2 nak mkn piza ..So Hani pun ajak la hubby pegi jusco melaka terlanjur hubby pegi Melaka ada kja kami pun ikut la sekali ...
Pertama kali Hani g jusco tu.. baru dibuka besar jugak dan org nya boleh tahan ramai..
Dah masuk dalam ikut pintu depan yg tertulis jusco tu...
berjalan terus cari piza dulu..bila .....
dah jumpa oder la piza yg baru ..nak rasa piza yang baru kluar rasa kurang sedap sikit..tapi dah kerana lapar habis juga piza tu di mkn...

Tengok la dah bersepah kat atas meja tuu.....

Ni la adik dan kakak yg bersemangat nak makan piza......
Lepas dah kenyang sempat jalan sekejap kat dalam tu..
tapi tak lama sbb kna balik awal sbb esok kami nak g KL pula..
Hani terpegun tgok kecantikan yg dibuat daripada belon digubah menjadi pelbagai rupa bentuk.. Jom kita layan tgok pic yg Hani ambil...


Ni pic ikan yg cantik tergantung kat tgah2 jusco tu......cantik sangat....tapi semua benda tu tak leh sentuh tgok dari jauh je mungkin takut tercucuk ke..kang meletup pula ...ha3..



Ni je la pesta belon yg Hani sempat tangkap..bayak lagi pic tapi ada yg tak berapa elok..almaklum la pakai tel je...Tengok jam dah kul 6 kami pun kluar la dijusco tu g tempat paking..dah penat kat dalam tu boleh lupa paking keta kat mana..he3...puas gak cari ..mana taknya masuk pintu depan kluar ikut pintu belakang...ha3...


13 comments:

Black: said...

mmg terpegun nengok belon tu... aaa nak gi laa..

NaNaJoe said...

kreatif sungguh belon2 yg bleh wat jd mcm2 bentuk..sgt cantik~ :)

pak long said...

salam..
amboi menitik ayaq luir nengok makan pizza...esok nak gi carik pizza la..

bukan penggoda said...

tmpt lepak sy ni. ahahaha. tah2 bley trserempak plak. :)

Safuraa Abdul Rashid said...

em, dh g jugak..blakang tesco..huhu..memang best n besar..tmpat dating ni..haha..anyway..salam perkenalan n salam ukhwah..

M a W a D D a H said...

wahhh..mkn piza tak ajak... ;p

cantik la belon2 itu...

al-basri said...

enaknya makan, ni yg rasa tak sedap tengok...

semoga ceria.

padin said...

huhu kreatif.. kalau kak hani pecahkan, mesti lagi kreatif jadinya ekeke

padin said...

huhu kreatif.. kalau kak hani pecahkan, mesti lagi kreatif jadinya ekeke

SheY PuLL said...

lawa la...baju lelaki yg belon adew x..nak paki la..bawk g kijew..

mohd sasuke said...

fuyoo..syoknye belon tu..nak gak

wadud@duad said...

wadud pown nak pegi melaka la.. :P
lepak2 jusco..
makan pizaa..
kat Acehnyer Pizza x best.. :D

yan said...

lama dah x g jusco tu. bes shopping situ. puassss :)

feel free,go here :)
izyan's