Klik-klik tahu, tolong menolong

Friday, October 15, 2010

KENANGAN............



DISAAT AKU MENYINTAIMU......................

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta


Lagu yang menyentuh perasaan...Entah knapa bila dngar lagu ni sedih sangat...adakah lagu ni akan jadi kenangan untuk Hani suatu hari nanti....
kenangan untuk masa hadapan.......
abadikan kat sini selamanya.....

4 comments:

one2paii said...

gua pun mmg suke gila lagu tuh..maybe nak wat pic video guna lagu tuh..hehe..-tupaiYangLentik

wadud@duad said...

wadud rasa, apabila satu2 lagu tuh menyentuh perasaan seseorang, tuh bermaksud seseorang itu menyelami arti dari lagu tersebut..
maybe akak taksud sangat kort.. hehehe

Tomato Gurl's Life said...

sedihnya..lagu apa ni??sedih sbb solo..huk2..

botak said...

LAGU NIE KENANGAN MASA RAMAJA DULU,, MENGAPA KAU PERGI X KEMBALI LAGI,,MENYENTUH BILA LAYAN SORANG